خدماتی که از سوی آزمایشگاه ها در قم ارایه می شود در سطح ملی کم نظیر است

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم سطح کیفیت خدمات ارائه شده از سوی آزمایشگاه ها در استان قم را در مقایسه با سایر استانهای کشور کم نظیر برشمرد.

مهندس امین مقومی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم در جلسه با مدیران آزمایشگاه ها اظهار کرد: مبانی قیمت گذاری و شرح خدمات آزمایشگاهی، در دستور کار وزارت راه و شهرسازی و شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان کشور قرار گرفته  و در صورتی که مدیران آزمایشگاه ها نظراتی در این زمینه دارند، آماده دریافت پیشنهادها و انعکاس آن به وزارتخانه هستیم.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم با بیان اینکه در زمینه فرآیندهای ارائه خدمات آزمایشگاهی نیازمند بازنگری هستیم گفت: ممکن است بعد از انحلال هر آزمایشگاه پروژه هایی که از قبل در آن شرکت می ماند موجب بروز مشکلاتی شود که برای این امر باید تدبیری اندیشید.

مقومی افزود: کمیته آزمایشگاه ها در سازمان تشکیل شده که نمایندگانی از آزمایشگاه ها نیز در این جمع می توانند حاضر باشند و موضوعات مرتبط دنبال شود.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم با بیان اینکه خدماتی که از سوی آزمایشگاه ها در قم ارایه می شود در سطح ملی کم نظیر است افزود: سهم سازمان از محل تعرفه خدماتی که از سوی آزمایشگاه ها ارائه می شود قانونی است.

وی همچنین عنوان کرد: مالیات ها باید بر اساس قراردادهایی که آزمایشگاه‌ها با پیمانکار منعقد می کنند باشد که مدیران آزمایشگاه ها باید به این موضوع توجه داشته باشند و در صورت نیاز به  مشاوره های مالیاتی، این امر از سوی سازمان امکان پذیر است.

مقومی افزود: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم در حوزه شفافیت مالی و مالیاتی همواره دغدغه داشته و از جمله استانهای پیشتاز در این عرصه است.

کد خبر 1430

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =