فراخوان شناسایی و همکاری با گروه های کنترل نقشه در رشته های عمران، معماری، برق و مکانیک

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم در نظر دارد، در راستای اجرای نظام نامه گروه کنترل نقشه در رشته های عمران، معماری، برق و مکانیک از طریق فراخوان عمومی نسبت به شناسایی و تکمیل کادر تخصصی گروه کنترل نقشه در این رشته ها در مواقع لزوم و مورد نیاز اقدام نماید. 

از این رو اعضای علاقمند که واجد شرایط زیر می باشند نیاز است مدارک و مستندات خود را حداکثر تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ و از طریق مکاتبات نماسان به صورت الکترونیک به سازمان ارسال نمایند .

۱) دارا بودن پروانه اشتغال به کار طراحی در رشته عمران(محاسبات)، معماری، برق،‌ مکانیک
تذکر: دارندگان پروانه اشتغال طراحی(محاسبات) عمران در پایه سه می بایست حداقل دارای مدرک تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد( مهندسی سازه یا مهندسی زلزله)باشند.
۲) ارائه درخواست کتبی مبنی بر تقاضای عضویت در گروه کنترل نقشه در رشته های عمران، معماری، برق، مکانیک
۳) ارائه تعهد کتبی در صورت پذیرش و انتخاب توسط هیئت مدیره جهت فعالیت منظم در گروه کنترل نقشه مطابق برنامه اعلامی سازمان و آگاهی از نحوه انتخاب افراد واجد شرایط

نحوه جذب و انتخاب افراد متقاضی جهت فعالیت در گروه کنترل نقشه:

۴)کنترل اولیه مدارک و مستندات افراد متقاضی
۵)برگزاری آزمون کتبی تخصصی (زمان برگزاری آزمون اعلام خواهد گردید.)
۶)برگزاری مصاحبه تخصصی (تاریخ آزمون متعاقبا اعلام خواهد شد) 
۷)معرفی نفرات منتخب به هیئت مدیره

لازم به ذکر است که شرط شرکت در مصاحبه تخصصی، موفقیت در آزمون کتبی  و شرط فعالیت در گروه کنترل نقشه، تایید توسط هیئت مدیره از لیست اعلامی پس از گذراندن آزمون کتبی و موفقیت در مصاحبه تخصصی می باشد. ضمن اینکه این فراخوان به منظور شناسایی ظرفیت های تخصصی بوده و بر اساس تصمیم هیئت مدیره نسبت به همکاری اقدام خواهد شد.

همچنین سوالات آزمون کتبی از " کلیه منابع محاسباتی" طرح خواهد شد و امتحان کتبی به صورت کتاب باز می باشد. همچنین همراه داشتن هرگونه منبع و مرجع به دلخواه متقاضی و استفاده از ماشین حساب بلامانع می باشد.

اعضای رشته های نقشه برداری، شهرسازی و ترافیک هم به منظور شناسایی ظرفیت ها می توانند نسبت به درخواست و ارسال مستندات و سوابق مشابه رشته های یاد شده اقدام نمایند.
 

کد خبر 1425

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =