انتشار گزارش عملکرد مالیاتی ۱۴۰۱ در کارتابل الکترونیکی اعضا

به اطلاع می‌رساند، اعضای دارای پروانه اشتغال سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم تا پایان سال ۱۴۰۱، می‌توانند عملکرد مالیاتی سال ۱۴۰۱ خود را در کارتابل الکترونیکی مشاهده نمایند.

اعضای محترم سازمان می‌توانند جهت بررسی عملکرد مالیاتی سال ۱۴۰۱ تا پایان روز ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ به کارتابل الکترونیکی خود مراجعه نموده؛ ضمن بررسی در صورت بروز مغایرت احتمالی و درخواست اصلاح، از طریق همین سامانه سیستم مکاتبات و ارسال درخواست الکترونیکی، فرم درخواست اصلاح مغایرت به سازمان ارسال و پس از دریافت و بررسی درخواست توسط کارشناسان سازمان، نتیجه بررسی و اصلاح مغایرت به کارتابل عضو درخواست کننده ارسال خواهد شد و نیازی به مراجعه حضوری به سازمان نمی‌باشد.

یادآوری مهم:

۱- پروژه‌ای نظارت اقدام ملی ثبت شده تا مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ در عملکرد ۱۴۰۲ لحاظ شده است .

۲- عملکرد ارسالی بر روی سایت صرفاً برای بررسی اعضا بوده و جهت ارائه به سازمان امور مالیاتی پس از اطلاع رسانی سازمان و حداقل از تاریخ ۱۴۰۱/۳/۲۰ به بعد اقدام گردد.

تاریخ و ساعت‌های ارائه خدمات ثبت اظهارنامه مالیاتی در محل سازمان با توجه به تعیین ساعات کاری جدید، تا پایان هفته اطلاع رسانی می‌گردد.

خواهشمند است با توجه مهلت تعیین شده جهت ارسال اظهار نامه مالیاتی سال ۱۴۰۱، درخواست اصلاح عملکرد خود را به روزهای پایانی موکول ننمایید.

راهنمای مشاهده عملکرد مالیاتی سال ۱۴۰۱ در سامانه نماسان

کد خبر 1078

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =