مراسم بزرگداشت استاد عبدالحمید نقره کار با مشارکت سازمان نظام مهندسی ساختمان و دانشگاه قم و جهاد دانشگاهی در تالار شیخ مفید دانشگاه قم برگزار شد.

به مناسبت سالروز بزرگداشت فارابی و روز حکمت و فلسفه، ظهر سه شنبه مراسم نکوداشت «عبدالحمید نقره کار» به همت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم، دانشگاه قم و جهاد دانشگاهی استان در سالن آمفی تئاتر شیخ مفید دانشگاه قم برگزار  شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین احمد حسین شریفی رییس دانشگاه قم، امین مقومی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم، حامد حیاتی رییس جهاد دانشگاهی واحد استان قم و تعدادی از اساتید و دانشجویان رشته معماری حضور داشتند.

در این مراسم نکوداشت، عبدالحمید نقره کار به ارائه برخی از پروژه های شاخص طراحی شده خود در زمان قبل و بعد از انقلاب اسلامی پرداخت و در ادامه نیز متن پیام حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در نکوداشت این استاد دانشگاه علم و صنعت ایران قرآئت شد.

در انتهای این مراسم نیز با اهدای لوح و هدایایی از مقام علمی عبدالحمید نقره کار  پژوهشگر برجسته ایرانی در حوزه  معماری و شهرسازی و دانشیار دانشگاه علم و صنعت که در ششمین دوره جشنواره بین‌المللی فارابی به‌عنوان «نظریه‌پرداز برجسته» برگزیده شد تجلیل بعمل آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =