کارهای خوبی در حوزه مهندسی در استان قم صورت گرفته است/ضرورت اصلاح برخی فرآیندهای اداری

استاندار قم گفت: کارهای خوبی در حوزه مهندسی در استان قم در طول یکسال اخیر صورت گرفته که در بخش های اشتغال، مسکن و صنعت شاهد رشد و پیشرفت هستیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم، سید محمد تقی شاهچراغی عصر پنجشنبه در مراسم بزرگداشت روز مهندسی که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد اظهار داشت: امروز در عرصه های مختلف علمی و سازندگی کشور پیشرفت های بسیار زیادی بدست آمده و این در حالی است که در شرایط بسیار سخت قرار داریم.

استاندار قم افزود: در بخش های مختلف، صنعت، ساختمان، راه و سایر حوزه های مهندسی، در سالهای پس از انقلاب اسلامی پیشرفت های خوبی داشته ایم و این امر با تلاش مهندسان و متخصصان محقق شده است.

شاهچراغی افزود: برخی از فرآیندها در ساختار اداری کشور نیازمند اصلاح دارد و موجب کند شدن اقدامات و ارائه خدمات به مردم شده است که رهبر معظم انقلاب نسبت به برداشتن این پیچیدگی ها تاکید دارند.

استاندار قم گفت: در قم مجموعه های هستند که پروژه های را دنبال می کنند که بخشی از آنان در لبه دانش جهانی قرار دارند و قسمت اعظم این افراد از مهندسان جوان هستند.

شاهچراغی ادامه داد: عقب ماندگی هایی در قم داریم که یکی از این بخش ها معدن است و البته بخشی از مشکلات در این حوزه ها به مسایل ملی و بخشی نیز نیازمند اصلاح در استان ست.

وی ادامه داد: در حوزه کشاورزی قم با وجود مشکلات کم آبی باید به دنبال افزایش بهره وری بوده و در بخش صنعت نیز باید به دنبال احیای صنایع راکد باشیم و امروز وحدت خوبی در بین مسئولین استان وجود دارد و باید از این ظرفیت و شرایط پدید آمده استفاده کرد.

شاهچراغی عنوان داشت: کارهای خوبی در حوزه مهندسی در استان قم در طول یکسال اخیر صورت گرفته که در بخش های اشتغال، مسکن و صنعت شاهد رشد و پیشرفت هستیم.

کد خبر 988

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =