برگزاری دوره‌های بازآموزی و ارتقای پایه همزمان با برگزاری مسابقات ملی بتن به میزبانی قم

دبیر اجرایی بیستمین دوره مسابقات ملی بتن با توجه به برگزاری این مسابقات به میزبانی قم یکی از اهداف مسابقات را پیوند بین دانشگاه و جامعه مهندسین برشمرد.

دکتر زهراسادات حسینی دبیر اجرایی بیستمین دوره مسابقات ملی بتن با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم و باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی، میزبان بیستمین دوره مسابقات ملی بتن دانشجویی هستند، اظهارکرد: به منظور اجرای رسالت دانشگاه آزاد اسلامی و در راستای ارتقای علمی و مهارتی دانشجویان، مسابقات ملی بتن با حضور دانشجویان سراسر کشور به میزبانی قم برگزار می‌شود.

نائب رییس دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم افزود: این دانشگاه با هدف برقراری پیوند بین دانشگاه و جامعه مهندسین تلاش کرده است همزمان با برگزاری مسابقات ملی بتن، برگزاری دوره‌های بازآموزی و ارتقای پایه مهندسین را برای مهندسان استان برگزار کند.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی قم از هفتم تا نهم مهر ۱۴۰۱ میزبان جمعیت مهندسین استان و جمعیت دانشجویی کشور در رشته‌های عمران، معماری و رشته‌های مرتبط خواهد بود، افزود: همزمان با برگزاری بیستمین دوره مسابقات ملی بتن یک بخش نمایشگاهی در نظر گرفته شده است تا علاوه بردانشجویان رشته عمران، دانشجویان رشته‌های دیگر هم بتوانند فعالیت داشته باشند؛ بنابراین یک بخش کارگاهی برنامه ریزی شده است که درآن آموزش موضوعات مرتبط با مسابقات بتن ارائه خواهد شد.

حسینی گفت: به لحاظ اینکه بتوانیم جامعه مهندسین و دانشجویی را پیوند دهیم، برگزاری دوره‌های بازآموزی و ارتقای پایه پروانه مهندسی استان را همزمان با برگزاری مسابقات بتن از هفتم تا نهم مهر برگزار خواهیم کرد. همزمان با برگزاری این مسابقات یک دوره آموزشی با محور هفته استاندارد نیز به منظور بازآموزی شورای فنی استان با حضور کارکنان برگزار خواهد شد.

مدیر اجرایی مسابقات ملی بتن افزود: به شرکت کنندگان دوره‌های آموزشی، گواهینامه پایان دوره از سوی سازمان نظام مهندسی و برای دوره استاندارد نیز به عنوان یک دوره تکمیلی گواهینامه‌ای از سوی اداره استاندارد صادر خواهد شد.

مسابقات ملی بتن به همت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی قم و انجمن بتن ایران و با مشارکت و حمایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم روزهای هفتم و هشتم مهر با حضور بیش از ۴۰ تیم دانشجویی از سراسر کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی قم برگزار می‌شود.

کد خبر 881

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =