رتبه برتر کنکور سراسری عضو خانواده نظام مهندسی قم تجلیل شد

از آقای حمیدرضا بالیده رتبه برتر کنکور سراسری عضو خانواده نظام مهندسی قم تجلیل شد.

در جلسه هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم از آقای حمیدرضا بالیده فرزند آقای مهندس احمدعلی بالیده از اعضای سازمان که توانست در کنکور سراسری سال جاری با کسب رتبه ۸۳ رشته تجربی در رشته پزشکی دانشگاه تهران پذیرفته شود تجلیل شد.

 مهندس امین مقومی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم در این جلسه با تبریک موفقیت فرزند این عضو سازمان در کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ بیان داشت: کسب این موفقیت نشانگر تلاش وافر آقای حمیدرضا بالیده و همچنین فراهم آوردن شرایط مناسب برای تحصیل و درس خواندن از سوی خانواده بوده است.

وی افزود: امیدواریم این تلاش های علمی در دوران تحصیل در دانشگاه نیز ادامه یابد و شاهد موفقیت های روزافزون ایشان باشیم.

حمیدرضا بالیده نیز با تشکر از برگزاری این جلسه اظهار داشت: روزانه به طور متوسط ده ساعت را به مطالعه می پرداختم و در کلاس های کنکور هم شرکت نکردم.

وی عنوان داشت: گذشتن از سد کنکور به معنای پایان کار نیست و ورود به دانشگاه در حقیقت ابتدای راه است که امیدواریم با برنامه ریزی مناسب بتوانیم مدارج علمی را طی کنیم و به مردم کشور خدمت کنیم.

در متن لوح تقدیر مهندس مقومی رییس سازمان آمده:

جناب آقای حمیدرضا بالیده

بدینوسیله  به نمایندگی  از جامعه‌ی مهندسان استان قم  موفقیت و کسب  رتبه‌  برتر  کنکور سراسری  سال  ۱۴۰۱   را به جنابعالی  و  خانواده‌  گرامیتان که از اعضای محترم این سازمان می باشند  تبریک و تهنیّت عرض نموده ، ضمن آرزوی  بهروزی  و سربلندی ، توفیق  جنابعالی  را در کلیه مراحل تحصیلی  و زندگی از  درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.

برگزیده کنکور سراسری عضو خانواده نظام مهندسی قم تجلیل شد

برگزیده کنکور سراسری عضو خانواده نظام مهندسی قم تجلیل شد

برگزیده کنکور سراسری عضو خانواده نظام مهندسی قم تجلیل شد

برگزیده کنکور سراسری عضو خانواده نظام مهندسی قم تجلیل شد

کد خبر 876

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =