همایش ملی صنعتی سازی در صنعت ساختمان

همایش ملی " صنعتی سازی در صنعت ساختمان " همزمان با بیستمین سالگرد زلزله دلخراش بم و با گرامیداشت یاد و خاطره قربانیان این واقعه، ششم و هفتم دی ماه سال جاری در کرمان برگزار خواهد شد.

همایش ملی صنعتی سازی در صنعت ساختمان

در این همایش اعضای شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان و روسای سازمان های استان ها، همچنین مقامات وزارت راه و شهرسازی و نیز مسئولان عالی‌رتبه استانی حضور خواهند داشت. قابل ذکر است که دوره آموزشی با امتیاز تمدید پروانه و ارتقاء پایه در صلاحیت های نظارت و اجرا برای مهندسان عمران و معماری نیز همزمان با همایش برگزار می گردد(حضوری برای اعضای ساکن در استان کرمان و مجازی برای اعضای سایر استانها)

آزمون پایان دوره : 

آزمون پایان دوره اعضای سازمان نظام مهندسی استان کرمان : آزمون پایان دوره این همایش به صورت حضوری بعد از اتمام در محل برگزاری همایش تحت نظارت اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار خواهد گردید.

آزمون پایان دوره اعضای سازمان نظام مهندسی سایر استان ها : آزمون پایان دوره این همایش به صورت حضوری و همزمان در استان های کشور تحت نظارت اداره کل راه و شهرسازی استانها در محلهای تعیین شده توسط سازمان استان ها برگزار خواهد گردید. مکان و زمان آزمون متعاقبا از طریق ارسال پیامک به شرکت کنندگان اطلاع رسانی خواهد گردید.

برای ثبت نام  کلیک نمایید. تمدید مهلت ثبت نام تا ساعت 14:00 مورخ 1402/10/04

کد خبر 1282

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =