اطلاعیه در خصوص سامانه جامع و یکپارچه مدیریت پروانه های اشتغال به کار

اداره کل راه و شهرسازی استان قم طی نامه ای در راستای راه اندازی و اجرای سامانه جامع و یکپارچه مدیریت پروانه های اشتغال به کار با نام اختصاری سپامک موارد ذیل را اعلام داشته است.

از تاریخ ۱۴۰۱/۰۹/۲۲ امکان ثبت درخواست تمدید،تجدید ارتقاء و درج صلاحیت جدید پروانه اشتغال به کار اشخاص حقیقی و حقوقی برای کلیه متقاضیان چه اشخاصی که از طریق همین سامانه پروانه اشتغال دریافت نموده اند و چه آنهایی که قبلا از طریقی غیر از سامانه یاد شده پروانه اشتغال به کار دریافت نموده اند فراهم می باشد.

با راه اندازی این سامانه فرایند صدور ۱۴ مجوز  صرفا از طریق سامانه سپامک امکان پذیر می باشد و استفاده از سایر سامانه ها و یا روشهای دستی برای صدور پروانه مجاز نیست در همین راستا از مهر ماه سال جاری فیلم های آموزشی کوتاه با هدف آگاه سازی جامعه مخاطب در ورودی سامانه موصوف در دسترس عموم قرار دارد.

در ضمن نتایج مربوط به آزمون های ورود به حرفه مهندسان کاردانی های فنی و معماران تجربی از سال ۱۳۹۸ تا سال جاری بر روی سامانه بارگذاری شده است و از این پس این نتایج ملاک صدور پروانه یا درج صلاحیت جدید صدور پروانه اشتغال به کار باشد و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در نتایج آزمون با کارنامه ارائه شده توسط متقاضی موضوع از طریق مکاتبه رسمی این ادره کل با دفتر مقررات ملی پیگیری و اعلام نتیجه می گردد.

لازم به یادآوری است صرفا متقاضیانی که درخواست صدور پروانه اشتغال به کار برای اولین بار را دارند می بایست از طریق درگاه ملی مجوزها به نشانی mojavez.ir اقدام نمایند و پس از آن درخواست ایشان به سامانه تخصصی صدور پروانه سپامک ارجاع می گردد.
 

کد خبر 931

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =