هیئت مدیره سازمان با تعدادی از خانواده های معظم شهدا دیدار کردند

تعدادی از اعضای هیئت مدیره سازمان در آستانه برگزاری کنگره ملی ۶۰۹۰ شهید استان قم با حضور در منزل خانواده های معظم شهدا از مجاهدت ها و رشادت های شهدا تجلیل کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم ، در آستانه برگزاری کنگره ملی ۶۰۹۰ شهید استان قم که آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد، تعدادی از اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم به همراه نمایندگانی از بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)  قم با حضور در منزل تعدادی از شهدا از مقام شامخ این شهیدان گرانقدر و مجاهدت های خانواده های معظم ایشان تقدیر کردند.

مهندس امین مقومی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم در این دیدار اظهار داشت: به مناسبت برگزاری کنگره ملی شهدا که امسال برای دومین بار به میزبانی قم برگزار می شود بازدید از خانواده های مختلف شهدا با حضور دستگاه ها، نهادها و اقشار مختلف برنامه ریزی شده است و تعدادی از اعضای هیئت مدیره سازمان به نمایندگی از جامعه بزرگ مهندسان استان قم نیز با حضور در منزل خانواده های معظم شهدا از این عزیزان تجلیل بعمل می آورند.

وی بیان داشت: سربلندی امروز ایران اسلامی را مدیون خون هزاران شهیدی هستیم که برای دفاع از اسلام، انقلاب و کشور در طول هشت سال دفاع مقدس در میدان نبرد حضور یافتند و اجازه جدایی یک وجب از  خاک کشور را به دشمنان ندادند.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم ابراز داشت: خوشبختانه خانواده های معظم شهدا هنوز روحیه جهادی و ایثارگری را به همراه دارند و همنشینی با این عزیزان برای انسان روحیه بخش است و شنیدن خاطرات خانواده ها از شهدایشان، بسیار درس آموز است و امید است بتوانیم مسیر شهدا را ادامه دهیم.

در این دیدارها خانواده ای معظم شهدا از روحیات اخلاقی شهید خود و اهتمام آنان به موضوعاتی همانند نماز اول وقت، احترام به خانواده، دلسوزی برای مردم، خوش اخلاقی و برخورد حسنه با دیگران، دستگیری از نیازمندان و تاکید بر ادامه دادن راه شهدا و امام راحل و عمل به دستورات الهی بیان کردند.

در این بازدیدها تصاویر بازسازی شده شهدا که به همت ستاد برگزاری کنگره ملی 6090 شهید استان قم انجام شده به این عزیزان اهدا شد.

کد خبر 900

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =