فراخوان مرحله دوم ثبت نام خدمات مجموعه فرهنگی ورزشی خانه مهندس

فراخوان مرحله دوم ثبت نام خدمات مجموعه فرهنگی ورزشی خانه مهندس به شرح ذیل اعلام می گردد.

ضمن تقدیر از اعضای محترمی که در فراخوان مرحله اول پیش ثبت نام خدمات مجموعه خانه مهندس را انجام دادند ، به استحضار می رساند، زیرساخت های اجرایی رشته های ورزشی دارای اولویت انتخابی در مرحله پیش ثبت نام، اجرایی گردیده است و اعضای محترم سازمان هم اکنون می توانند نسبت به استفاده از خدمات ورزشی مجموعه، جهت خود و خانواده محترم اقدام نمایید. 

برنامه ریزی صورت گرفته جهت استفاده اعضای محترم و خانواده به شرح ذیل می باشد :

1)شما میتوانید ازجاده تندرستی ، پیست دوچرخه سواری و زمین اسکیت به صورت رایگان استفاده نمایید . فقط کافیست اسامی خود و خانواده محترم را جهت صدور کارت عضویت به آقای مهندس احمدی ( 09127489077 ) اعلام نمایید . 
2)سانس هایی به صورت آزاد و بدون مربی بصورت رایگان و اختصاصی جهت اعضای سازمان به شرح ذیل در نظر گرفته شده است که می بایست جهت رزرو ، اسامی اعضای استفاده کننده از سانس توسط یک نفر بعنوان سرگروه حداکثر تا تاریخ 30 اردیبهشت ماه به آقای مهندس احمدی ( 09127489077 ) اعلام گردد :
الف . فوتبال چمن مصنوعی ( آقایان ) : معرفی کتبی حداقل 12 نفر از اعضای سازمان جهت رزرو سانس
ب . فوتسال ( آقایان ) : معرفی کتبی حداقل 12 نفر از اعضای سازمان جهت رزرو سانس
ج . والیبال ( آقایان ) : معرفی کتبی حداقل 12 نفر از اعضای سازمان جهت رزرو سانس
د . تنیس ( آقایان ) : معرفی کتبی حداقل 4 نفر از اعضای سازمان جهت رزرو سانس
هـ . فوتسال ( بانوان ) : معرفی کتبی حداقل 12 نفر از اعضای سازمان جهت رزرو سانس
و . والیبال ( بانوان ) : معرفی کتبی حداقل 12 نفر از اعضای سازمان جهت رزرو سانس
3) روزهای پنج شنبه هر هفته ، جشنواره مینی گلف بصورت خانوادگی و رایگان به همراه آموزش مقدماتی برگزار خواهد شد که جهت رزرو ، می بایست عضو محترم اسامی خانواده خود ( عضو ، همسر و فرزند یا فرزندان ) را بین روزهای شنبه تا سه شنبه هر هفته به آقای مهندس احمدی ( 09127489077 ) اعلام نماید .
4)در صورتیکه رشته های آموزشی با مربی در بخش آقایان 5 تا 18 سال شامل فوتبال ، فوتسال ، والیبال ، بسکتبال ، تنیس و مینی گلف و در بخش بانوان 5 تا 18 سال شامل والیبال و مینی گلف و همچنین بخش بانوان بالای 18 سال شامل آمادگی جسمانی را انتخاب نمایید ، می بایست با انتخاب سانس مورد نظر نسبت به پرداخت هزینه کلاسهای آموزشی اقدام نمایید .( مراجعه به لینک فرم ثبت نام )
نکته مهم : هر عضو دارای 2 سهمیه 50% تخفیف مخصوص خود و خانواده (همسر ، فرزندان و پدر و مادر) و 4 سهمیه 25% تخفیف جهت سایر بستگان می باشد . 
5)جهت استفاده از خدمات ورزشی مجموعه فرهنگی ورزشی خانه مهندس ، داشتن بیمه ورزشی معتبر الزامی می باشد . در صورت نیاز به صدور یا تمدید بیمه ورزشی می توانید از طریق مراجعه به همکاران ما در مجموعه خانه مهندس اقدام نمایید.


اعضای محترم می توانید جهت تکمیل اطلاعات خود از مجموعه و یا رفع ابهام در خصوص نحوه تکمیل فرم ثبت نام ، از طریق شماره واتساپ  09212514797 با نمایندگان مجموعه فرهنگی ورزشی خانه مهندس در ارتباط باشید .  

ورود به سامانه ثبت نام

کد خبر 799

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =