پیگیری موضوع بیمه مهندسان جهت تصویب در صحن علنی مجلس

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع بیمه مهندسان جهت تصویب نهایی از سوی نمایندگان در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری در دیدار اعضای هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم اظهار داشت: بیمه مهندسان از موضوعاتی بوده که با توجه به وضعیت معیشتی جامعه مهندسی به خصوص مهندسان جوان، پیگیری آن ضروری است که این موضوع با توجه به مصوبه کمیسیون تلفیق، جدی پیگیری خواهد شد تا این مصوبه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی هم به تصویب برسد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در موضوع نهضت ملی مسکن، سازمان نظام مهندسی ساختمان قم کار خود را در استان به خوبی انجام داده و امروز در این زمینه عقب افتادگی نداریم و از تلاش‌های مهندسان در این زمینه تشکر می‌کنیم.

وی ادامه داد: در حوزه استحکام بنا نیازمند رعایت شاخص‌هایی هستیم که استفاده از مصالح استاندارد به خصوص در زمینه بتن و میلگرد بسیار حائز اهمیت است و از سویی دیگر نیز مهندسان باید با حساسیت‌هایی که در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان آمده نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

نماینده قم در خانه ملت بیان داشت: ساختمان در حقیقت مایه آسایش و آرامش خانواده است که باید تلاش شود استحکام و ایمنی لازم در بخش‌های مختلف را داشته باشد.

وی با اشاره به موضوع اصلاح قانون نظام مهندسی بیان داشت: در ماه‌های پایانی مانده به عمر این دوره از مجلس شورای اسلامی با توجه به در دستور کار بودن بودجه و همچنین موضوع برگزاری انتخابات مجلس بعید به نظر می‌رسد، فرصت طرح این موضوع در صحن علنی باشد و در صورت طرح آن در صحن علنی، از پیشنهادهای سازمان در بخش‌های مختلف استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 1233

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =