بیانیه سازمان  در پی جنایات اخیر اسراییل و بمباران بیمارستان المعمدانی

بیانیه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم در پی جنایات اخیر و بمباران بیمارستان المعمدانی غزه از سوی رژیم اشغالگر قدس به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم 
یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم

جنایت ضد بشری و درد عمیق و جانسوز روزهای اخیر در فلسطین به خصوص بمباران بیمارستان المعمدانی غزه به دست جنگنده‌های رژیم سفاک صهیونیستی را می توان از تلخ ترین و هولناک ترین حوادث معاصر برشمرد.

جنایت‌ رژیم کودک کش صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی و کشتن زنان، کودکان و غیر نظامیان در پیش دیدگان جهانیان و در سایه حمایت‌های آشکار کشورهای مدعی حقوق بشر، نمونه ای بارز از سیاست دوگانه آنان در موضوع حقوق بشر است و امروز سران کشورهای استکباری و در رأس آن آمریکای خبیث در این جنایات و خونریزی‌ها شریک است.

بی شک جنایات اخیر رژیم صهیونیستی هیچ گاه از یاد تاریخ نخواهد رفت و آتشفشان خشم و نفرت مسلمین و آزادیخواهان در سراسر جهان را بر سر این رژیم اشغالگر و ایادی استکبار و حامی آنان آوار می کند و به زودی طومار ظلم و ستم شان را در هم خواهد پیچید.

بی تردید عملیات تاریخی و بی سابقه طوفان الاقصی رزمندگان جبهه مقاومت، برای مردمان ستم دیده فلسطین عزت و عظمت را به همراه دارد و خون های به ناحق ریخته شده کودکان مظلوم فلسطینی همانند سیلابی بنیان های سست اشغالگران صهیونیستی را از ریشه برخواهد کند و پیروزی نهایی که وعده الهی است را برای رنج دیدگان فلسطینی به ارمغان خواهد آورد..

سازمان نظام مهندسی ساختمان قم به نمایندگی از جامعه بزرگ مهندسان استان ضمن همدردی با ملت فلسطین، محکوم کردن توحش دیوانه وار رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن کودکان، زنان و مردم بی گناه، نابودی متجاوزان و غاصبان رژیم صهیونیستی و آزادی قدس شریف را از خدای منان مسئلت می نماید.

کد خبر 1206

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =