اطلاعیه آزمون ورود به حرفه مهندسان رشته معماری(طراحی) اسفندماه ۱۴۰۲

به اطلاع کلیه متقاضیان آزمون‌های ورود به حرفه می‌رساند، آزمون ورود به حرفه مهندسان رشته معماری(طراحی) به‌طور هماهنگ و همزمان به شرح زیر ثبت نام و برگزار می‌شود.

ثبت‌نام آزمون‌ از روز دوشنبه مورخ ۱۶-۱۱-۱۴۰۲ آغاز و تا روز جمعه مورخ ۲۰-۱۱-۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

از این‌رو کلیه متقاضیان دریافت پروانه اشتغال به‌کار می‌توانند با مراجعه تدریجی به درگاه الکترونیکی inbr.ir از طریق سامانه ثبت‌نام آزمون‌ها، نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند. متقاضیان ضروریست قبل از انجام ثبت‌نام، راهنما و دستورالعمل ثبت‌نام را به دقت مطالعه و از مفاد آن مطلع باشند.

تذکر مهم: با توجه به فرصت محدود باقیمانده تا زمان برگزاری آزمون و ضرورت انجام برنامه‌ریزی‌های لازم جهت برگزاری آزمون، فرصت تعیین شده برای ثبت نام آزمون مطابق بازه زمانی فوق‎الذکر بوده و به هیچ عنوان زمان ثبت نام تمدید نخواهد شد. لذا متقاضیان ضروریست در اسرع وقت نسبت به انجام ثبت نام اقدام نمایند.  

توضیح اینکه شرکت‌کنندگان آزمون آذرماه سالجاری که درخواست بازنگری به نتیجه آزمون خود ارسال نموده‌اند می‌توانند در آزمون اسفندماه سالجاری نیز ثبت‌نام نمایند. بدیهی است در صورت تغییر نتیجه آزمون مذکور و کسب حدنصاب قبولی در آزمون آذرماه، هزینه ثبت‌نام آزمون اسفندماه در کیف پول نامبردگان ذخیره شده و یا در صورت درخواست متقاضی به حساب ایشان عودت داده خواهد شد.

کد خبر 1357

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =