اطلاعیه تمدید مهلت ارسال اطلاعات هویتی و بانکی(اعضای دارای پروانه)

اطلاعیه تمدید مهلت ارسال اطلاعات هویتی و بانکی(اعضای دارای پروانه) به شرح زیر است.

با عنایت به اطلاع رسانی قبلی در سایت سازمان در ارتباط با کلیه‌ پرداخت ها به حساب اعضا از جمله پرداخت حق الزحمه های طراحی و نظارت که از درگاه اینترنتی استفاده می گردد، شرکت شاپرک بانک مرکزی جهت سازماندهی، استفاده از درگاه را منوط به ارسال اطلاعات هویتی و بانکی اعضای محترم سازمان نموده است.

بر این اساس، ضروری است اعضای محترم سازمان کلیه اطلاعات مورد نیاز طبق فرم پیوست را قبل از حضور در سازمان تکمیل و در زمان تعیین شده به سازمان مراجعه و تحویل نمایند. 

بدین منظور لازم است:

۱- اعضای دارای پروانه از تاریخ ۱۴ بهمن تا ۱۸ بهمن سال ۱۴۰۲ ضمن ارائه فرم پیوست به همراه مدارک هویتی خود شامل اصل شناسنامه، کارت ملی از ساعت ۱۵ تا ۱۸ به محل سازمان نظام مهندسی ساختمان مراجعه نمایند.

۲-  با توجه به هماهنگی انجام شده با دفتر خدمات نیروی انتظامی قم، اعضای محترم در صورت تمایل می توانند ضمن مراجعه و پرداخت هزینه به مبلغ ۵۰ هزار تومان به نشانی خیابان امام، میدان شهید زین الدین، نبش کوچه ۸، دفتر پلیس+۱۰ از تاریخ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ به مدت ۱۰ روز کاری از ساعت ۱۵ تا ۱۸ همانند بند ۱ اقدام نمایند.

آن دسته از اعضایی که حساب اعلامی اولیه(حساب افتتاح شده نزد هریک از شعب بانک ملت) به سازمان را تغییر داده اند نیز می بایست قبل از حضور در سازمان از شعبه بانک ملت مربوط تاییدیه حساب خود را اخذ و در زمان حضور در سازمان نیز طی مکاتبه در دبیرخانه سازمان، تغییر شماره حساب خود را کتباً به سازمان اعلام نمایند.

با توجه به اینکه عدم تکمیل اطلاعات اعلام شده موجب حذف امکان واریز وجه به حساب اعضای محترم سازمان خواهد شد، مسئولیت عدم مراجعه و تکمیل مدارک و سایر مستندات به عهده هر یک از اعضای محترم خواهد بود.

دریافت فرم

همچنین به منظور رضایتمندی بیشتر، جلوگیری از ازدحام و ارائه خدمات مطلوب تر، اعضای محترم قبل از مراجعه حضوری به سازمان می بایست، در سامانه پیش بینی شده ثبت نام به عمل آورند که پس از انجام ثبت نام متناسب با ظرفیت پاسخگویی، زمان مراجعه به اعضای محترم از طریق ارسال پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

ورود به سامانه ثبت نام

کد خبر 1351

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =