سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و جهاد دانشگاهی قم تفاهم‌نامه همکاری منعقد کردند

به منظور گسترش همکاری ها در جهت ارتقاء مهارت های فنی و تعامل در زمینه فعالیت های آموزشی و کارآفرینی، پژوهشی و فرهنگی، فناوری و نوآوی و تجاری سازی و بهره گیری متقابل از ظرفیت های موجود طرفین؛ سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و جهاد دانشگاهی قم تفاهم‌نامه همکاری منعقد کردند.

مهندس امین مقومی در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با حضور رییس جهاد دانشگاهی استان قم بیان کرد: توجه به امر آموزش و پژوهش در جهت ارتقاء سطح دانش فنی و علمی مهندسان از جمله اولویت های این سازمان است.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم بیان کرد: این سازمان فراخوان دریافت  ایده های پژوهشی را در سالهای اخیر اعلام کرده که پس از بررسی ایده های پژوهشی دریافت شده و تصویب در کمیته پژوهش و هیئت مدیره به مرحله اجرا می رسد.

مهندس مقومی افزود: تلاش شده تا موضوعاتی برای پژوهش اعلام شود که رویکرد کاربردی، بومی و مورد نیاز قم باشد تا گره ای از مسائل استان در حوزه فنی و مهندسی باز شود.

وی گفت: جهاد دانشگاهی استان قم از گذشته تاکنون همکاری خوبی در زمینه برنامه های آموزشی با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم داشته که امیدواریم این همکاری ها تداوم داشته باشد.

دکتر حامد حیاتی سرپرست جهاد دانشگاهی استان قم نیز در این دیدار اظهار کرد: از جمله رسالت های اصلی جهاد دانشگاهی ارائه خدمات خدمت آموزشی، پژوهشی و فرهنگی است.

سرپرست جهاد دانشگاهی استان قم افزود: در سالهای گذشته جهاد دانشگاهی استان و سازمان نظام مهندسی ساختمان قم تفاهمنامه همکاری آموزشی در جهت ارتقای سطح دانش عمومی و تخصصی مهندسان داشتند که با اتمام دوره آن این تفاهمنامه مجدد منعقد شد.

وی با بیان اینکه مرکز تخصصی معماری و شهرسازی در جهاد دانشگاهی قم فعال است بیان کرد: جهاد دانشگاهی قم آمادگی دارد در حوزه معماری اسلامی و ایرانی و همچنین شهرسازی، پژوهش هایی مشترکی با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم دنبال کند.

حیاتی افزود: مجموعه فوق تخصصی درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان قم نیز با هدف بهبود وضعیت سلامت جامعه مشغول به فعالیت است که در این بخش نیز آمادگی ارائه خدمات ویژه به جامعه مهندسان وجود دارد.

کد خبر 1340

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =