ویرایش جدید قرارداد طراحی سازه، معماری، برق و مکانیک

آخرین نسخه ویرایش قرارداد طراحی سازه، معماری، برق و مکانیک برای اشخاص حقیقی و اولین نسخه ویرایش قرارداد مدیریت انجام خدمات مهندسی طراحی برای اشخاص حقوقی به شرح زیر یادآوری می گردد.

به استناد بند پ ماده ۲۹ آیین نامه اجرایی ماده ۳۳ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم نسبت به تدوین و تنظیم قرارداد همسان در بخش های مختلف اقدام نموده که پیرو مصوبات قبلی و اخیر هیئت مدیره، آخرین نسخه ویرایش قرارداد طراحی سازه، معماری، برق و مکانیک برای اشخاص حقیقی و اولین نسخه ویرایش قرارداد مدیریت انجام خدمات مهندسی طراحی برای اشخاص حقوقی به شرح زیر یادآوری می گردد.

در مورد کارهای قبل از ابلاغ ویرایش جدید، قرارداد مصوب وقت سازمان ملاک عمل خواهد بود.

همچنین تاکید می گردد کنترل مضاعف و الزام به بارگذاری کلیه قراردادها در سامانه در سال ۱۴۰۲ به عنوان اولویت در دستور کار سازمان خواهد بود.

همچنین به منظور یادآوری، به آگاهی می رساند آخرین نسخه ویرایش قرارداد طراحی سازه، معماری، برق و مکانیک برای اشخاص حقیقی و اولین نسخه ویرایش قرارداد مدیریت انجام خدمات مهندسی طراحی برای اشخاص حقوقی از طریق دسترسی تعریف شده زیر قابل دریافت است.

آخرین نسخه ویرایش قرارداد طراحی معماری

آخرین نسخه ویرایش قرارداد طراحی سازه

آخرین نسخه ویرایش قرارداد طراحی برق

آخرین نسخه ویرایش قرارداد طراحی مکانیک

دریافت فایل ویرایش جدید قرارداد برداشت و ترسیم نقشه تفکیک اعیانی ساختمان

اولین نسخه ویرایش قرارداد مدیریت انجام خدمات مهندسی طراحی برای اشخاص حقوقی

علاوه بر این بر ضرورت رعایت زمان بندی تهیه نقشه ها بر اساس ابلاغیه های قبلی تأکید و به منظور یادآوری به شرح زیر مجدد اطلاع رسانی می گردد:
 

جدول مصوب زمان بندی تهیه نقشه ها

کد خبر 1261

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =