استان قم در صنعت ساختمان توانمندی بالایی دارد

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم از ظرفیت و توانمندی مهندسان و فعالان عرصه صنعت ساختمان در این استان را مطلوب ارزیابی کرد.

مهندس امین مقومی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه بیان داشت: صنعت ساختمان از صنایع پیشران کشور است که فعال بودن آن، پویایی بسیاری از حوزه های تولیدی و اشتغال را به دنبال خواهد داشت.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم گفت: خوشبختانه استان قم در عرصه صنعت ساختمان پیشرفت های خوبی داشته است و ظرفیت و توانمندی مهندسان و فعالان این عرصه به خصوص در حوزه تولید مصالح و تجهیزات ساختمانی مطلوب است که بخش هایی از این دستاوردها در این نمایشگاه قابل مشاهده است.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی قم که در مسیر ۱۷ استان کشور قرار دارد بیان داشت: این ویژگی موجب شده تا سرمایه گذاران و فعالان حوزه صنعت ساختمان توجه ویژه ای به عرصه تولید در استان قم داشته باشند و محصولات خود را به سایر نقاط کشور و حتی خارج از ایران صادر کنند.

مقومی گفت: به نظر می رسد مدت زمان برگزاری نمایشگاه و همچنین برگزار شدن آن یک بار در سال کافی نمی باشد و فعالان این بخش نیازمند زمان بیشتری برای ارتباط گیری، تبادل تجربیات تا رسیدن به نتایج مطلوب هستند.

وی ضمن تقدیر از همه شرکت ها و تولیدکنندگان حاضر در این نمایشگاه ابراز داشت: نمایشگاه امسال در مقایسه با سالهای گذشته از کیفیت بالاتری برخوردار است و امیدواریم این روند پیشرفت ادامه یابد.

گفتنی است نمایشگاه صنعت ساختمان استان قم از تا روز جمعه ۵ آبان ماه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ میزبان علاقمندان است و در این نمایشگاه تاسیسات گرمایشی، مخازن تصفیه، درب و پنجره،تجهیزات برقی،سیم و کابل، انواع بالابر و آسانسور، لوازم برقی، نمای ساختمان، رادیاتور و شوفاژ و انواع سازه‌های سبک و... به چشم می‌خورد. اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم نیز با حضور در این نمایشگاه از غرفه های مختلف بازدید کردند.

کد خبر 1210

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =