کانون بسیج شهید مهندس حسن شاطری در نظام مهندسی قم افتتاح شد

همزمان با هفته دفاع مقدس و با حضور رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور، کانون بسیج شهید مهندس حسن شاطری در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم ،همزمان با هفته دفاع مقدس، کانون بسیج شهید مهندس حسن شاطری در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم، با حضور محسن قنادزاده رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور، سردار مهدی کبیری پور جانشین فرمانده سپاه قم، امین مقومی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم، سید محمد حسین دهناد رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم  و جمعی از مهندسان بسیجی افتتاح شد.

محسن قنادزاده رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور در آئین افتتاح کانون بسیج شهید مهندس حسن شاطری در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم  ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا، جانبازان و ایثارگران دوران هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم همکاری های خوبی با بسیج مهندسین استان دارد که در سطح کشور کم نظیر است.

وی بیان داشت: به مناسبت سالگرد هفته دفاع مقدس کانون بسیج شهید مهندس حسن شاطری در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم راه اندازی شد که امید است این کانون مقدمه ای برای استفاده از ظرفیت و توانمندی مهندسین در راستای پیشبرد برنامه ها باشد.

رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور همچنین ابراز داشت: هیئت اندیشه ورز بسیج مهندسین استان قم با حضور مهندسان دغدغه مند و مطالبه گر در حوزه های مختلف ورود کرده و در حال برنامه ریزی برای برگزاری جلسه ای مشترک برای انتقال این مسائل با وزیر راه و شهرسازی هستیم.

کانون بسیج شهید مهندس حسن شاطری در نظام مهندسی قم افتتاح شد

سردار مهدی کبیری پور جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب علیه السلام استان قم نیز در این مراسم  اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس شاهد افتتاح کانون بسیج شهید مهندس حسن شاطری در سازمان نظام مهندسی قم هستیم که امیدواریم این کانون با مشارکت مهندسان بسیجی و علاقمند به شجره طیبه بسیج، مرکزی برای رویش های جدید انقلاب اسلامی باشد.

وی عنوان داشت: مهندسان به عنوان نخبگان جامعه همواره در عرصه عمران و آبادانی کشور پیشتاز بوده اند و در این بین مهندسان بسیجی و جهادی نیز خدمات شایسته ای به اقشار محروم و کم برخوردار جامعه داشته اند که وجود این روحیه و دغدغه مندی در این عرصه ها قابل تحسین است.

راه اندازی کانون بسیج در نظام مهندسی آغازی برای تقویت ارتباط بین مهندسان و نهاد بسیج

جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب علیه السلام استان قم ابراز داشت: راه اندازی کانون بسیج شهید مهندس حسن شاطری در محل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم می تواند آغازی برای تقویت ارتباط بین مهندسان و نهاد بسیج باشد و امید است شاهد برگزاری برنامه های مشترکی در عرصه های مختلف باشیم.

مهندس امین مقومی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم نیز در این مراسم اظهار داشت: در راستای برنامه های پیش بینی شده برای هفته دفاع مقدس، این سازمان میزبان نشست هم اندیشی هیئت اندیشه ورز بسیج مهندسین استان قم بوده که این هیئت جلسات منظمی در راستای پیگیری و مطالبه گری موضوعات مرتبط با ساختمان و ساخت و ساز به خصوص در زمینه معماری اسلامی ایرانی دارد.

کانون بسیج شهید مهندس حسن شاطری در نظام مهندسی قم افتتاح شد

وی افزود: کانون بسیج شهید مهندس حسن شاطری نیز فعالیت خود را در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم آغاز کرده که امید است در راستای توسعه روز افزون فرهنگ بسیج و بسیجی در بین جامعه مهندسان موثر و منشا خیر باشد و موضوعات تخصصی در این کانون دنبال شود.

مهندس حسین نیکوکلام رئیس بسیح مهندسین استان قم نیز در این مراسم بیان داشت: با عنایتی که هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم داشتند مقارن با هفته دفاع مقدس، کانون بسیج شهید مهندس حسن شاطری در این مجموعه راه اندازی شد.

وی عنوان داشت: تلاش می شود تا با ایجاد این کانون خدمات تخصصی و همچنین فرهنگی به مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان قم ارائه شود.

رئیس بسیح مهندسین استان قم بیان داشت: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم در طی این سالها همکاری خوبی با سازمان بسیج مهندسین استان قم داشته و در این راستا برنامه های مشترک زیادی نیز برگزار شده است که با ایجاد این کانون تلاش می شود تا مهندسان  علاقمند به فعالیت در بسیج مهندسین سازماندهی بهتری شوند.

کد خبر 1185

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =