پیام تبریک رییس سازمان به مناسبت روز خبرنگار

مهندس مقومی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم در پیامی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت.

متن پیام مهندس امین مقومی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم به شرح ذیل است.

بسمه تعالی
روز هفدهم مرداد ماه ، سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاریِ جمهوری اسلامی به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان که به نام روز خبرنگار نامگذاری شده است را گرامی می داریم.

رسانه ها در شرایط کنونی  یکی از مهمترین  دستاوردهای  پیشرفت  بشری  و  یکی  از با ارزش ترین  وسیله آگاهی رسانی همگانی هستند که به دلیل جایگاه و اهمیت کلیدی  خود  ،  نقش  موثری  در  فرهنگ  سازی حوزه های مختلف از جمله مسائل اجتماعی بر عهده دارند .

بی شک رسالت خبرنگاران در انعکاس رویدادها و اطلاع رسانی از وقایع  در راستای آگاه سازی جامعه ، پیشبرد اهداف و از میان برداشت مشکلات و نارسایی ها بسیار حایز اهمیت  و تعیین کننده است .

اینجانب به نمایندگی از هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان قم و جامعه مهندسی استان ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی خبرنگاران ، عکاسان و کلیه عوامل دخیل در امر اطلاع رسانی در استان قم ،  روز خبرنگار را تبریک عرض نموده  ؛ توفیقات آنان را در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)  و کریمه اهل بیت ( علیهم السلام )  از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم. 

کد خبر 601

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =