بیانیه سازمان به مناسبت فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم به مناسبت ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

بسمه تعالی

چهل و پنج سال از آغاز پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی به رهبری امام خمینی رحمت الله علیه و زلزله ای که در بین نظام سلطه پدید آورده می گذرد و امروز به رغم توطئه های همه جانبه دشمنان، نظام جمهوری اسلامی در اوج قدرت و عظمت قرار دارد.

 نظام مقدس جمهوری اسلامی در سالهای پس از پیروزی انقلاب، پیشرفت های گسترده ای در عرصه های مختلف داشته و امروز در اکثر حوزه ها، جزء ۲۰ کشور نخست دنیا قرار دارد و موفقیت های کسب شده کشور ناشی از رهبری های داهیانه رهبر معظم انقلاب، خودباوری، اعتماد به نفس و روحیه انقلابی است که این امر، حقیقتی غیرقابل انکار در عصر حاضر برای دوستان و دشمنان است.

راهپیمایی ۲۲ بهمن هر سال فرصت مغتنمی در راستای تجدید بیعت با آرمان های امام راحل، شهدای گرانقدر انقلاب، دفاع مقدس، مدافعان حرم و امنیت و همچنین ایجاد حماسه ای دیگر در پاسخ محکم و دندان شکن به دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی است.

ملت بزرگ ایران در سال جاری آزمون بزرگ انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را نیز پیش رو دارد و شرکت حداکثری در انتخابات ضامن اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی است و راهپیمایی گسترده، با بصیرت و آگاهانه مردم ملت بزرگ ایران و شهر مقدس قم که خاستگاه انقلاب اسلامی به شمار می رود؛ مقدمه ای برای خلق حماسه حضور در عرصه انتخابات است.

جامعه بزرگ مهندسی استان قم نیز همگام و دوشادوش اقشار مختلف مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال شرکت و با نمایش عظمت، اقتدار و صلابت خود با آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری تجدید بیعت می کند.

کد خبر 1358

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =