اطلاعیه سازمان در خصوص ارسال اطلاعات هویتی و بانکی(اعضای دارای پروانه)

اطلاعیه سازمان در خصوص ارسال اطلاعات هویتی و بانکی اعضای دارای پروانه به شرح زیر است.

 به اطلاع کلیه اعضای محترم دارای پروانه سازمان می رساند، با توجه به اینکه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم برای کلیه‌ پرداخت ها به حساب اعضا از جمله پرداخت حق الزحمه های طراحی و نظارت از درگاه اینترنتی استفاده می نماید، شرکت شاپرک  بانک مرکزی جهت سازماندهی و نحوه استفاده از درگاه را منوط به ارسال اطلاعات هویتی و بانکی اعضای محترم سازمان نموده است.

براین اساس، ضروری است اعضای محترم سازمان کلیه اطلاعات مورد نیاز طبق فرم پیوست را قبل از حضور در سازمان تکمیل و در زمان تعیین شده به سازمان مراجعه و تحویل نمایند. 

بدین منظور لازم است:

۱- اعضای دارای پروانه از تاریخ دوم  بهمن ۱۴۰۲ تا ۱۱ بهمن ۱۴۰۲  ضمن ارائه فرم پیوست به همراه مدارک هویتی خود شامل اصل شناسنامه ، کارت ملی  از ساعت ۱۵ تا ۱۸ به محل سازمان نظام مهندسی ساختمان مراجعه نمایند.

۲- در صورت عدم مراجعه به سازمان در مهلت اعلام شده، با توجه به هماهنگی انجام شده با دفتر خدمات نیروی انتظامی قم، اعضای محترم می توانند ضمن مراجعه و  پرداخت هزینه همانند بند ۱ اقدام نمایند.(نشانی دفاتر خدمات متعاقبا اعلام خواهد شد.)

آن دسته از اعضایی که حساب اعلامی اولیه (حساب افتتاح شده نزد هریک از شعب بانک ملت) به سازمان را تغییر داده اند؛

می بایست قبل از حضور در سازمان از شعبه بانک ملت مربوط تاییدیه حساب خود را اخذ و در زمان حضور در سازمان نیز طی مکاتبه در دبیرخانه سازمان، تغییر شماره حساب خود را کتباً به سازمان اعلام نمایند.

با توجه به اینکه عدم تکمیل اطلاعات اعلام شده موجب حذف امکان واریز وجه به حساب اعضای محترم سازمان خواهد شد، مسئولیت عدم مراجعه و تکمیل مدارک و سایر مستندات به عهده هر یک از اعضای محترم خواهد بود.

دریافت فرم

کد خبر 1321

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =