اطلاعیه در خصوص نوبت دهی الکترونیکی مراجعه حضوری از یکم مهرماه ۱۴۰۲

در راستای مدیریت زمان و استفاده بهینه شهروندان از وقت، نوبت دهی برای دریافت خدمات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم الکترونیکی شد.

مراجعان محترم جهت دریافت خدمات سازمان، می بایست از ساعت 16 روز قبل از مراجعه تا زمان تکمیل ظرفیت، برای دریافت نوبت به سامانه اینترنتی نوبت دهی به نشانی  www.mohandesi.baanobat.ir  مراجعه کنند.

هنگام دریافت نوبت ضروری است کد ملی و شماره موبایل جهت احراز هویت و همچنین برای اطلاع رسانی زمان مراجعه و دریافت کد رهگیری،  وارد شود.

پس از ثبت دریافت نوبت از طریق سامانه، کد رهگیری و ساعت مراجعه به فرد از طریق پیامک اعلام شده که تاکید می شود حتما راس ساعت اعلامی مراجعه صورت گیرد.

شهروندان استان قم همچنین با استفاده از کارپوشه خدمات الکترونیک مالک، بدون مراجعه حضوری به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم می توانند نسبت به دریافت خدمات مهندسی(در بخش ثبت دستور نقشه و  انتخاب طراح) به صورت الکترونیک اقدام نمایند و دریافت این خدمات به صورت حضوری امکان پذیر نمی باشد.

در این راستا در مرحله اول به منظور انجام ثبت نام ابتدایی می بایست از طریق نشانی https://portal.nezamqom.ir/owner/login/register نسبت به انجام ثبت نام اقدام گردد.

پس از انجام ثبت نام در ادامه از طریق نشانی https://portal.nezamqom.ir می توان وارد سامانه کارپوشه خدمات الکترونیک مالک و نسبت به انتخاب طراحان، امضاء قرارداد و پرداخت حق الزحمه اقدام گردد.
 

کد خبر 1172

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =