فراخوان شناسایی اعضای بومی یا علاقه مند به ارائه خدمات در شهرهای اطراف

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم در نظر دارد نسبت به شناسایی اعضای بومی یا علاقه مند به ارائه خدمات در شهرهای استان اقدام نماید.

لذا از کلیه اعضای دارای صلاحیت طراحی و نظارت دعوت می نماید به منظور اعلام آمادگی جهت فعالیت در شهرهای مدنظر، نسبت به تکمیل فرم مربوطه ازسامانه زیر تا تاریخ ۱ مهرماه ۱۴۰۲ اقدام نمایند.

لازم به ذکر است تعرفه خدمات طراحی در شهرهای اطراف، ۷۵ درصد تعرفه شهر قم و تعرفه ی خدمات نظارت برابر تعرفه شهر قم می باشد. متراژ ثبت در ظرفیت خدمات طراحی و نظارت به میزان ۵۰ درصد متراژ پروژه می باشد.

در خصوص ثبت تعداد کار در زمینه ی خدمات طراحی و نظارت در شهرهای اطراف برای پروژه ­های گروه الف با متراژ کمتر از ۴۰۰ مترمربع، تعداد کار هر پروژه ۰.۱ کار و برای سایر پروژه ­ها ۰.۵ کار ثبت می گردد.

یادآور می گردد در خصوص تعداد کار پروژه های گروه الف کمتر از ۴۰۰ مترمربع، در رشته های معماری و عمران در کارهای شهرهای اطراف حداکثر ۱۰ پروژه مشمول ضریب ۰.۱ می شود.

در رشته های برق و مکانیک، مجموع کارهای شهر قم و شهرهای اطراف نمی تواند بیش از ۲ کار باشد ( به تعداد ۱۰ پروژه ی شهر قم با ضریب ۰.۲ و یا ۲۰ پروژه ی شهرهای اطراف با ضریب ۰.۱ و یا تلفیقی از این دو حالت).

آگهی فراخوان شناسایی اعضای بومی یا علاقه مند به ارائه خدمات در شهرهای اطراف

کد خبر 1148

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =