راه اندازی ساختمان جدید نظام مهندسی قم  منجر به افزایش رضایتمندی مردم شود

استاندار قم با تقدیر از احداث ساختمان اداری جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم اظهار داشت: فعالیت های این سازمان در ساختمان جدید در نهایت می بایست منجر به افزایش رضایتمندی مردم شود.

سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم در حاشیه مراسم افتتاح ساختمان اداری جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم که به نام دانشمند شهید محسن فخری زاده نامگذاری شده در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: امروز ساختمان جدید اداری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت که امیدواریم با راه اندازی این مجموعه شاهد ارائه خدمات مطلوب‌تر از سوی نظام مهندسی به شهروندان استان قم باشیم.

استاندار قم بیان داشت: مجموعه نظام مهندسی ساختمان استان قم باید در دوره جدید فعالیت خود در این مرکز تلاش و برنامه ریزی کند تا خدمات در زمان کوتاهتری به ارباب رجوعان ارائه شود و احداث این مجموعه نیز می‌بایست در نهایت منجر به افزایش رضایتمندی مردم شود.

شاهچراغی با تأکید بر گسترش ارائه خدمات الکترونیک افزود: بنا به گفته مسئولان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم در این حوزه اقدامات خوبی انجام شده و هم اکنون بخشی از خدمات مهندسی به صورت الکترونیک ارائه می‌شود که باید توسعه یابد.

راه اندازی ساختمان جدید نظام مهندسی قم  منجر به افزایش رضایتمندی مردم شود

وی گفت: مجموعه فرهنگی ورزشی خانه مهندس در قالب زمین‌های مختلف ورزشی با کیفیت و استاندارد مناسبی احداث شده که از نظام مهندسی نیز همین انتظار وجود دارد و این مجموعه ظرفیت خوبی در حوزه ورزش برای استان است.

شاهچراغی تاکید کرد: باید برنامه ریزی لازم صورت پذیرد تا علاوه بر مهندسان، اهالی پردیسان و سایر شهروندان نیز بتوانند از فضای ورزشی این مجموعه استفاده کنند.

ساختمان اداری جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم در سه طبقه با زیربنایی حدود بر ۶ هزار و ۴۰۰ متر مربع طراحی و اجرا شده است و جهت سهولت ارائه خدمات، کلیه امور مربوط به شهروندان در طبقه همکف صورت می گیرد.

اجرای شیوه های سنتی و مدرن، انطباق اجرا با مقررات ملی ساختمان و همچنین اجرای کامل ضوابط مربوط به مناسب سازی معلولان از جمله شاخص های این ساختمان است.

نشانی ساختمان جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم بلوار الغدیر، بلوار امام صادق(علیه السلام)، بلوار امام علی (علیه السلام)، نبش میدان شهدای منا است.

کد خبر 1049

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =