اطلاعیه مهم پیرامون خدمات اجرا در سال ۱۴۰۲

مهندسان دارای صلاحیت اجرا که مایل به ارائه خدمات در زمینه اجرا می باشند از ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ تا ۱۰اردیبهشت با مراجعه به سازمان و تکمیل فرم مربوط تمایل خود را برای فعالیت در بخش اجرا اعلام نمایند.

لازم به توضیح است با توجه به کنترل مضاعف استفاده از مجری ذیصلاح در ساختمان های ۴ سقف و بالاتر، تمام مجریان پایه ۳، ۲ و ۱ می توانند اعلام آمادگی نمایند. 

لازم به توضیح است این فراخوان صرفاً جهت شناسایی اعضای که تمایل و فعالیت در بخش اجرا دارند پیش بینی گردیده و شروع فعالیت متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد. همچنین موارد زیر حائز اهمیت است:

اطلاع از دستورالعمل سازندگان مسکن و ساختمان 
داشتن سلامت روانی و توان جسمی به استناد بند ۴ از تخلفات حرفه ای ماده ۹۱ آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان
مقیم بودن در استان به استناد ماده ۴۴ آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان
عدم اشتغال به صورت تمام وقت
الزام به خرید بیمه مسئولیت مورد تایید سازمان در طول فعالیت حرفه ای
لزوم تعیین و تکلیف کارهای ارجاعی (طراحی و نظارت) در سال ۱۴۰۱

اعضای دارای صلاحیت طراحی و عضو دفاتر طراحی ساختمان در صورت اعلام آمادگی در بخش اجرا، نام ایشان از ظهر پروانه اشتغال دفتر حذف و نیاز است پروانه دفتر اصلاح گردد. 

عدم ارائه خدمات به عنوان طراح از این پس و لزوم تعیین تکلیف خدمات ارائه شده قبلی در بخش طراحی و تسویه حساب کامل با مالکان

توجه: در صورتی که خلاف موارد تعهد شده محرز گردد مطابق با ضوابط برخورد خواهد شد.

با توجه به تفاهنامه همکاری و برون سپاری بخشی از خدمات مربوط به اجرا در سازمان به انجمن صنفی سازندگان مسکن و ساختمان استان به نشانی بلوار امین نبش کوچه شماره ۳۵، از ابتدای سال جاری ضمن صدور صورتحساب مربوط به حداقل مبلغ قرارداد خدمات اجرا از طریق سامانه خدمات الکترونیک نماسان، ثبت و کنترل قرارداد کلیه مجریان ذیصلاح عضو سازمان در محل یاد شده صورت خواهد پذیرفت.

کد خبر 1031

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =