اطلاعیه سازمان بابت پرداخت حق عضویت و جایزه خوش حسابی

اطلاعیه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم بابت پرداخت حق عضویت و جایزه خوش حسابی به شرح زیر می باشد.

با توجه به تصویب حق عضویت سال ۱۴۰۲ در مجمع عمومی سازمان در تاریخ چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱، از اعضای محترم سازمان تقاضا می گردد، براساس بند ث ماده ۴۴ آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، نسبت به پرداخت حق عضویت سال ۱۴۰۲ به مبلغ ۵،۲۵۰،۰۰۰ ریال که در صورت پرداخت تا ساعت ۲۴ روز ۳۱ خردادماه ۱۴۰۲ شامل ۱،۰۵۰،۰۰۰ ریال تخفیف گردیده و مبلغ پرداختی  ۴،۲۰۰،۰۰۰ ریال محاسبه خواهد شد، اقدام نمایند. تسویه حق عضویت با مراجعه به درگاه پرداخت الکترونیک نماسان، امکان پذیر است.

همچنین در صورت عدم پرداخت حق عضویت در موعد مقرر، بر اساس بند پ ماده ۴۶ آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، امکان سلب عضویت افرادی که حق عضویت سالانه خود را پرداخت ننموده اند، وجود خواهد داشت.

نکته: با توجه به حوادث کار در سال گذشته، همچنین به منظور توسعه خدمات بیمه ای ویژه اعضای دارای پروانه اشتغال، با توجه به تصویب مجمع عمومی، سرانه بیمه مسئولیت به ازای هر یک از اعضای دارای پروانه اشتغال نیز به مبلغ  ۱۵۰ هزارتومان تعیین گردیده که از طریق درگاه الکترونیک نماسان قابل پرداخت است.

همچنین بر اساس مصوبات مجمع عمومی و هیئت مدیره، به منظور تسهیل در تسویه بدهی عضویت سال های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰(شیوع بیماری کرونا)، همزمان با زمان تعیین شده برای جایزه خوش حسابی پرداخت حق عضویت سال ۱۴۰۲(تا ۳۱ خردادماه)، تخفیف ویژه ای نیز بابت تسویه بدهی یاد شده از طریق درگاه پرداخت الکترونیک لحاظ گردیده است. 

توضیحات تکمیلی در خصوص اطلاعیه پرداخت حق عضویت و جایزه خوش حسابی

نظر به برخی ابهامات پیرامون بدهی عضویت در سامانه نماسان، به آگاهی می رساند با توجه به عدم برگزاری مجمع عمومی به دلیل شرایط کرونا در سال های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ ، حق عضویت و ورودیه سال های ۱۳۹۹ و  ۱۴۰۰ به صورت علی الحساب(همانند سال ۱۳۹۸) در بدهی اعضا درج و دریافت گردیده بود که با توجه به برگزاری مجمع عمومی در مرداد ماه سال ۱۴۰۱ و تعیین تکلیف قطعی حق عضویت و ورودیه سال های یادشده، محاسبه بدهی عضویت و ورودیه بر اساس مصوبه مجمع عمومی به تناسب زمان پرداخت و استفاده از جایزه خوش حسابی در مهلت های تعیین شده صورت پذیرفته و به عنوان بدهی اعضا در سامانه پرداخت الکترونیک درج گردیده که درصورت پرداخت تا ۳۱ خرداد نیز ۲۰ درصد تخفیف خوش حسابی لحاظ خواهد شد.

کد خبر 1028

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =