مجمع عمومی نوبت دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان قم برگزار شد

مجمع عمومی نوبت دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم با حضور اعضای محترم سازمان روز چهارشنبه ۱۴ اسفندماه در ساختمان جدید اداری مجموعه فرهنگی ورزشی خانه مهندس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم، به استناد مواد ۵۲ تا ۵۷ آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، مجمع عمومی عادی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم از ساعت ۱۹ روز چهارشنبه ۲۴ اسفندماه  سال ۱۴۰۱ در ساختمان جدید اداری مجموعه فرهنگی ورزشی خانه مهندس برگزار شد.

این مجمع با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز گردید و  بعد از عرض خیرمقدم توسط مهندس مقومی رییس سازمان و ارائه توضیحاتی در خصوص  نظامنامه اداره مجامع ؛  هیئت رئیسه سنی و سپس هییت رئیسه دائم مجمع انتخاب شدند.
انتخاب بازرسان اصلی و علی البدل سازمان اولین دستور جلسه مجمع عمومی بود که تعداد ۶ نفر از داوطلبان برای این انتخاب اعلام آمادگی کرده بودند که در ابتدا هر کدام به معرفی خود پرداختند و در ادامه حاضران در مجمع آرای خود را به صندوق رای ریختند.

مجمع عمومی نوبت دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان قم برگزار شد

پس از شمارش آرا آقای مهندس حمید رضا کربلایی و آقای مهندس جواد محمد خانی ببشترین آرا را به خود اختصاص دادند و به عنوان بازرسان سازمان انتخاب و آقای مهندس سیدوحید رضویان نیز به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شد.

بررسی و تصویب حق عضویت و ورودیه اشخاص حقیقی و حقوقی، بررسی و تصویب حق الزحمه اعضای شورای انتظامی، اعضای هیئت مدیره(رییس، خزانه دار و سایر اعضای هیئت مدیره) و پاداش بازرسان ، بررسی و تصویب بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ و تباصر آن از جمله منابع درآمدی سازمان موضوع بند د و ه ماده ۹ و ماده ۳۷ قانون و  بررسی و تصویب اصلاحیه پیشنهادی بودجه و تباصر سال ۱۴۰۱ از جمله موارد دیگر دستور جلسه مجمع عمومی بود که که مجمع عمومی پس از استماع سخنان موافق و مخالف در موضوعات دستور جلسه رای موافق داد و مورد تصویب قرار گرفت.

کد خبر 1020

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =