اطلاعیه سازمان در خصوص تخریب ساختمانی واقع در خیابان شهیدان محمودنژاد

بدنبال تخریب ساختمانی واقع در خیابان شهیدان محمودنژاد سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم در اطلاعیه علت این اقدام از سوی مراجع صدور پروانه را بیان کرد.

پیرو مطالب منتشرشده درفضای مجازی استان درخصوص تخریب ساختمان بتنی در خیابان شهیدان محمودنژاد،به اطلاع شهروندان گرامی واعضای محترم سازمان می رساند،وضعیت فعلی بوجودآمده به علت تخریب عمدی ساختمان بعد از اجرا، آن هم به دلیل تجاوز این پروژه به خیابان، همچنین املاک شخصی مجاور صورت گرفته و طرح موضوعاتی همچون ریزش ساختمان در حال اجرای سقف،ریزش سقف به علت موارد فنی و مواردی از این دست خلاف واقع بوده و صحت ندارد.

تاکید میگردد کنترل جانمایی و محل قرارگیری ساختمان جزء شرح وظایف ناظران نبوده و مالک باید قبل از شروع عملیات ساختمانی، جهت اخذ بر و کف به مرجع صدور پروانه مراجعه نماید.در همین راستا نیاز است قبل از امضای مجوز شروع عملیات ساختمانی نسبت به توجیه مالک و ابلاغ به ایشان اقدام لازم صورت پذیرد.

به شهروندان عزیز نیز توصیه می گردد جهت جلوگیری از وارد شدن خسارات مشابه که مستقیماً باعث هدر رفتن سرمایه های ملی می شود، ضمن به کارگیری افراد متخصص جهت اجرای عملیات ساختمانی، از مشورت متخصصان استفاده نمایند.

کد خبر 935

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =