فراخوان دریافت ایده های پژوهشی

همگام با آغاز فعالیت مجدد کمیته پژوهش سازمان و نظر به اهمیت جایگاه پژوهش و نقش محوری آن در ارتقاء نقش سازمانی، رفع نیازهای تخصصی گروه های هفتگانه، بهبود عملکرد مهندسان و همچنین فرآیندها و ساختار نظام مهندسی، کمیته پژوهش سازمان قصد دارد فراخوان دریافت پیشنهادهای پژوهشی را اعلام نماید.

  از تمامی اعضای سازمان در گروه های هفت‌گانه مهندسی و سایر علاقه مندان عرصه پژوهش دعوت می شود، به جهت مشخص شدن محورها و نیازهای پژوهشی، ایده های پژوهشی خود را در قالب  فرم اعلام نیاز پژوهشی برای بررسی در کمیته ارسال نمایند.

نیازهای پژوهشی یا ایده ها می تواند در زمینه های طراحی، نظارت و اجرا در رشته‌های تخصصی، خلاء‌های قانونی، اشکالات در اجرای قوانین، نقص در مراجع فنی، عملکرد اداری سازمات نظام مهندسی، مباحث حقوقی مهندسان، فرآیندهای سازمان، ارتباط سازمان با ادارات دیگر و مردم، تسهیل در امور مردم و مهندسان، افزایش درآمد مهندسان، افزایش رضایت‌مندی مردم و مهندسان از سازمان و ... باشد.

 از مهندسان گرامی و سایر علاقمندان درخواست می شود فرم اعلام نیاز را حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۹/۳۰  از طریق آدرس ایمیل research.nezamqom@gmail.com به کمیته پژوهش ارسال نموده و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۳۵۵۷۱۲۰-۰۲۵ آقای میرزایی تماس حاصل نمایند.

کد خبر 926

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =