اطلاعیه اعلام نتایج مجموعه آزمون های نظام مهندسی تستی شهریور ۱۴۰۱

اطلاعیه اعلام نتایج مجموعه آزمون های نظام مهندسی تستی شهریور ۱۴۰۱ از سوی دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزاره راه و شهرسازی به شرح ذیل می باشد.

بدینوسیله به اطلاع می‏رساند، نتایج مجموعه آزمون‌های تستی شهریورماه ۱۴۰۱ استخراج گردیده و شرکت‌کنندگان محترم در این دوره از آزمون‌ها می‌توانند از ساعت ۱۶ روز دوشنبه مورخ ۱۶-۰۸-۱۴۰۱ با مراجعه به سامانه آزمون‌ها به آدرس الکترونیکی inbr.ir و پس از مطالعه دستورالعمل اجرایی اعلام نتایج و اطلاع از مفاد آن، نسبت به دریافت کارنامه خود اقدام نمایند.

لازم به ذکر است نتایج آزمون‌های موصوف پس از بررسی کامل تمامی اعتراضات واصله از سوی شرکت‌کنندگان و کنترل‌های مکرر از سوی کمیته‌های تخصصی مربوطه و لحاظ کردن نتایج آنها در کلید سوالات به دست آمده قطعی است، لیکن چنانچه داوطلبی پس از بررسی پاسخنامه خود و مقایسه آن با آنچه که در کارنامه درج و ارائه شده است تناقضی را مشاهده نماید، می‌تواند درخواست بررسی مجدد پاسخنامه را بصورت کتبی با ذکر مشخصات فردی در چارچوب فرم پیوست حداکثر تا تاریخ ۱۹-۰۸-۱۴۰۱ به نشانی: تهران صندوق پستی شماره ۱۴۷۳- ۱۴۱۵۵ (شرکت خدمات آموزشی سازمان سنجش) ارسال نماید.

به لحاظ برنامه‌ریزی‌های انجام شده به درخواست‌هایی که بعد از تاریخ‌ مقرر ارسال گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد. بدیهی است در صورت بررسی درخواست‌ها و وارد بودن اعتراضات، نتیجه آن در پاسخنامه اعمال و نتیجه به دست آمده مجدداً در کارنامه داوطلب اعمال می‌گردد. لازم به ذکر است نظر به موافقت معاونت مسکن و ساختمان و قائم مقام وزیر، در جهت مساعدت با شرکت‌کنندگان به دلیل شرایط حاکم بر آزمون ناشی از بیماری های واگیردار، حائزین نمرات ۴۸ و ۴۹ نیر مشروط به گذراندن دوره های آموزشی به عنوان قبول شدگان در آزمون تلقی می گردند. دستورالعمل دوره‌های آموزشی مذکور متعاقبا به ادارات کل راه و شهرسازی و سازمان ها نظام مهندسی و کاردانی ساختمان استان ابلاغ خواهد شد. همچنین نتایج آزمون رشته معماری – طراحی به دلیل تصحیح غیر ماشینی و دستی آن ها، که پیش بینی می شود تا پایان آذرماه به طول بینجامد متعاقبا اعلام می شود.

در خاتمه مجدداً خاطر نشان می‌سازد، گواهی قبولی صرفاً یکی از مدارک لازم برای صدور پروانه اشتغال به‌کار بوده و سایر مدارک مورد نیاز توسط ادارات کل راه و شهرسازی و واحدهای صدور پروانه اشتغال، کنترل و بررسی خواهد شد. بدیهی است صِرف قبولی در آزمون بدون احراز سایر شرایط، تعهدی برای صدور پروانه اشتغال به‌کار ایجاد نمی‌کند.

کد خبر 907

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =