اعلام نتایج پنجمین دوره انتخابات نظام کاردانی ساختمان استان قم

رئیس هیات نظارت پنجمین دوره انتخابات اعضای هیات مدیره و بازرس سازمان نظام کاردانی ساختمان استان در خصوص این انتخابات گفت: این انتخابات در ساعت ۸ صبح روز جمعه ۲۴ دی ماه با رقابت ١٤ داوطلب برای عضویت در هیات مدیره و دو نفر برای انتخاب بازرس سازمان نظام کاردانی ساختمان استان قم برگزار شد و با یک ساعت تمدید در ساعت ۱۷ به پایان رسید.

حسن صبوری، مدیر کل راه و شهرسازی استان قم، بیان کرد: با برگزاری پنجمین دوره انتخابات اعضای هیات مدیره و بازرس سازمان نظام کاردانی ساختمان استان  که به صورت تمام الکترونیک برگزار شد، شاهد ثبت ١١٦رای و مشارکت ٣٢ درصدی اعضا بودیم که این دوره از انتخابات، دارای بیشترین مشارکت نسبت به دوره های پیشین انتخابات این سازمان در استان بوده است.
وی عنوان کرد: در سازمان نظام کاردانی ساختمان استان قم تعداد ٣٥٦ نفر کاردان دارای عضویت معتبر (اعم از دارای پروانه اشتغال به کار و بدون پروانه) هستند و طبق شیوه نامه برگزاری انتخابات در این دوره، تعداد ۷ نفر به عنوان عضو اصلی و ٥ نفر عضو علی البدل (عمران، معماری، نقشه برداری، برق و مکانیک) هیات مدیره و همچنین ۱ نفر بعنوان بازرس و ۱ نفر نیز به عنوان علی البدل بازرس انتخاب شدند.

صبوری در پایان گفت: در دو رشته ترافیک و شهرسازی به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضاء در رشته های یاد شده، نماینده‌ای در هیات مدیره معرفی نشد و برای تکمیل سقف ٧ نفره هیات مدیره نفرات جایگزین از گروه مرتبط و دارای بالاترین اراء در گروه انتخاب شدند.

گفتنی است منتخبین پس از تایید دستگاه نظارت بر انتخابات کشور مستقر در محل وزارت متبوع و متعاقبا صدور اعتبارنامه ها به مدت سه سال بعنوان هیات مدیره و بازرس سازمان استان انجام وظیفه خواهند نمود.

مشاهده نتایج انتخابات

کد خبر 721

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =