اطلاع رسانی در خصوص بخشنامه اخیر وزارت راه و شهرسازی مربوط به تعداد کار همزمان

پیرو بخشنامه اخیر معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی اطلاع رسانی در خصوص بخشنامه اخیر وزارت راه و شهرسازی مربوط به تعداد کار همزمان به شرح ذیل می باشد.

پیرو بخشنامه اخیر معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، همچنین با توجه به تحلیل کارهای ورودی به سازمان و پیش بینی وضعیت تا پایان سال، از آنجا که حداکثر تعداد کار برای دارندگان پروانه اشتغال به کار مهندسی شخص حقیقی با صلاحیت های طراحی و نظارت در رشته‌های نقشه برداری، تاسیسات مکانیکی و تاسیسات برقی و صلاحیت طراحی در رشته معماری برای ارائه خدمات مهندسی به تعداد ۱۶ کار (بدون تغییر در میزان حداکثر ظرفیت اشتغال) صرفا تا پایان سال ۱۴۰۰ اعلام گردیده، تعداد کار همزمان رشته های نقشه برداری، تاسیسات مکانیکی و تاسیسات برقی ۱۲ کار و برای طراحی معماری ۸ کار تعیین شده است. بدیهی است به تناسب کارهای ورودی و ظرفیت محقق شده رشته های یاد شده این تعداد تا ۱۶ کار قابل افزایش است.

 همچنین حداکثر تعداد کار در صورت ارائه خدمات مهندسی در پروژه های" گروه الف" با زیربنای کمتر از ۴۰۰ مترمربع، ۱۰ کار بوده، صرفا برای ۱۰ کار اول کمتر از ۴۰۰ مترمربع هر کار ۲ دهم و در مجموع ۲ کار محاسبه و کارهای بعدی کمتر از زیربنای یاد شده، هر کدام یک کار محاسبه می گردد.

از آنجا که ابلاغ نامه اشاره شده به رغم انتشار در فضای مجازی، در تاریخ ۱۳ آذر به سازمان صورت پذیرفته، ملاک اجرای نامه از تاریخ مذکور بوده و به دلیل تغییر در نحوه محاسبه تعداد کارهای کمتر از ۴۰۰ مترمربع گروه الف در بخشنامه ابلاغی اخیر وزارت،  نیاز است تا اعضای محترم سازمان با دقت بیشتری بر تعداد کار همزمان خود کنترل مضاعف داشته باشند.

کد خبر 704

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =