اسامی نفرات برگزیده جشنواره نمای مطلوب اعلام شد

اسامی نفرات برگزیده جشنواره نمای مطلوب که با مشارکت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم، شهرداری و جهاد دانشگاهی برگزار شده بود اعلام شد

محسن صادقی امینی مدیرکل دفتر طرح‌های توسعه شهری شهرداری قم در مراسم اختتامیه جشنواره نمای مطلوب درخصوص برگزیدگان جشنواره نمای مطلوب که با مشارکت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم، شهرداری و جهاد دانشگاهی  برگزار شد، بیان کرد: آثار رسیده به دبیرخانه توسط هیات داوران در سه مرحله در خصوص انتخاب، ثبت و ارائه صحیح سوژه ، شناخت موضوع و ذائقه مردم درانتخاب نما، نظم و انتظام در نمای ساختمان ها و احترام به پیشنیه تاریخی و فرهنگی استان قم مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل دفتر طرح‌های توسعه شهری شهرداری قم با اشاره به اختتامیه جشنواره نمای مطلوب، بیان کرد: این مراسم 29 شهریور ماه در سالن رضوان شهرداری قم با رعایت پروتکل های بهداشتی و محدودیت شرکت کنندگان در جلسه و همچنین به صورت مجازی از ساعت  10:30 صبح برگزار می شود.

 وی با اشاره به اینکه آثار دریافتی براساس معیارهای داوری حائز رتبه های اول تا سوم نبودند، تصریح کرد: با توجه به سطح و کیفت آثار و براساس تصمیم هیات داوران در هر بخش، نفرات "شایسته تقدیر" انتخاب شدند.

مدیرکل دفتر طرح‌های توسعه شهری شهرداری قم درخصوص برگزیدگان بخش عکس برداری با دوربین از نماهای تاریخی، بیان کرد: در این بخش 3 نفر با در نظر گرفتن معیار های ترکیب بندی، موضوعی و انتخاب کادر مناسب، به عنوان شایسته تقدیر به نام های کوثر ملکشاهی، حیدر محمودنژاد و فاطمه افراد انتخاب شدند.

صادقی امینی با اشاره به برگزیدگان بخش عکس برداری با دوربین با محوریت نمای مسکونی مطلوب، اظهار کرد: در این بخش نیز 4 نفر با در نظر گرفتن معیارهای انضباط در نما، انتظام در نما، جنبه موضوعی عکس، الگو برای نمای شهری در مقیاس های مینیمال، متعارف و عامه پسند، با نام های مهدی تقی زاده، علی اسماعیلی، محمدرضا شفائی و محسن صبوری به عنوان شایسته تقدیر در این بخش انتخاب شدند.

وی همچنین در خصوص بخش عکس برداری با دوربین با محوریت نمای مسکونی نامطلوب، بیان کرد: در این بخش با توجه به معیارهای داوری، اثری به عنوان شایسته تقدیر انتخاب نشد.

صادقی امینی با اشاره به برگزیدگان بخش عکس برداری با موبایل با محوریت نمای تاریخی، بیان کرد: در این بخش 4 نفر با در نظر گرفتن معیارهای ترکیب بندی، موضوعی و انتخاب کادر مناسب با اسامی محمد مهدی صادقی، زهرا عبدالهی، فاطمه خانعلی و علیرضا صادقیان پور به عنوان شایسته تقدیر در این بخش انتخاب شدند.

مدیرکل دفتر طرح‌های توسعه شهری شهرداری قم در خصوص برگزیدگان بخش عکس برداری با موبایل با محوریت نمای مسکونی مطلوب، خاطر نشان کرد: در این بخش نفراتی با در نظر گرفتن معیارهای انضباط در نما، انتظام در نما، جنبه موضوعی عکس، الگویی برای نمای شهری در مقیاس های مینیمال، متعارف و مردم پسند، به نام های نادره نجاتی و علی اصغر انصاری بیدار به عنوان شایسته تقدیر در این بخش انتخاب شدند.

وی همچنین در خصوص بخش عکس برداری با موبایل با محوریت نمای مسکونی نامطلوب، گفت: در این بخش 2 نفر با در نظر گرفتن معیارهای  عدم رعایت شاخصه های نمای نامطلوب، شلوغی و عدم سادگی، عدم تناسبات نما و عدم هماهنگی نما با بافت مجاور و همچنین استفاده از المان های غیر بومی، به نام های ثریا سادات سمیعی نژاد و محمد مهدی کشوری فرد به عنوان شایسته تقدیر در این بخش انتخاب شدند.

صادقی امینی با اشاره به بخش نماتکانی در این مسابقات، اظهار کرد: در این بخش سرکار خانم سیده احترام السادات شریفیون با در نظر گرفتن معیار الگویی در حذف زوائد بصری، به عنوان شایسته تقدیر در این بخش انتخاب شد.

مدیرکل دفتر طرح‌های توسعه شهری شهرداری قم با اشاره به برگزیدگان بخش فتوواک این جشنواره بیان کرد: آقایان حسین مظفری و محمد امیدواریان، نفرات شایسته تقدیر در بخش موبایل هستند.

وی همچنین از نفرات شایسته تقدیر در بخش دوربین خبر داد و عنوان کرد: خانم ها بنت الهدی آموزنده ، زهرا ایرانی و زهره السادات لاجوردی نفرات شایسته تقدیر در بخش دوربین این سری از مسابقات جشنواره ی نمای مطلوب هستند.

شایان ذکر است که به برگزیدگان این جشنواره در بخش عکس برداری با موبایل مبلغ 5.000.000 ریال به هر نفر، در بخش عکس برداری با دوربین مبلغ 10.000.000 ریال به هر نفر، در بخش فتوواک مبلغ5.000.000 ریال به هر نفر و در بخش نماتکانی 15.000.000 اهدا می شود.

مدیرکل دفتر طرح‌های توسعه شهری شهرداری قم با بیان اینکه طبق اساس نامه جشنواره محدودیتی برای شرکت متقاضیان در بخش های مختلف جشنواره وجود ندارد، تصریح کرد: لازم به ذکر است که افراد تنها در یک بخش به عنوان برگزیده انتخاب خواهند شد.

صادقی امینی در انتها خاطر نشان کرد: پس از اختتامیه جشنواره نمای مطلوب، جشنواره ای با عنوان "نمای مطلوب محله ما" به زودی آغاز خواهد شد که موضوع نما تکانی از محورهای اصلی آن خواهد بود.

کد خبر 627

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =