نشریه  پنجره سازمان با محوریت " بررسی نقش مهندسی در دفاع مقدس "  منتشر شد

همزمان با هفته دفاع مقدس، جدیدترین شماره نشریه علمی تخصصی پنجره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم با محوریت" بررسی نقش مهندسی در دفاع مقدس" منتشر شد.

به گزارش روابط عممومی سازمان، در بیست و پنجمین  شماره از نشریه پنجره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم؛ مطالبی با عناوین" مفهوم مهندسی دینی و مهندسی غیردینی"، "مهندسی جنگ و جنگ مهندسی در دفاع مقدس"، "مهندسی رزمی و وظایف آن" و "ویژه گی های مهندسی رزمی در دوران دفاع مقدس" به چاپ رسیده است.

مصاحبه با سردار محمد وفایی فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء تحت عنوان " مهندسی در هیچ زمانی از دفاع مقدس بیکار نبود " ، بررسی رشد مهندسی در جنگ در گفتگو با سردار عزیز الله پورکاظم معاون قرارگاه صراط المستقیم در دوران دفاع مقدس، "نقش مهندسی رزمی در آزادسازی خرمشهر"، "ساخت جاده درتپه های رملی نمونه ای از نقش مهندسی دردوران دفاع مقدس"، "هنر جهاد سازندگی در جنگ" عنوان مطلبی در گفتگو با سردار یداالهی شمایلی جهادگر پیشکسوت و فرمانده سابق قرارگاه کربلا در این شماره از نشریه پنجره به چشم می خورد.

"نقش مهندسی رزمی درقبل، حین و بعد از عملیات های دفاع مقدس و  مهندسی دفاع مقدس وآموزه های آن " در قالب یاداشت و مصاحبه با دکتر سید جواد هاشمی فشارکی عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع)،" آشنایی با ویژگی ها و نحوه ساخت پل شهید هزاردستان ،  مطلبی تحت عنوان" خود باوری و امید، درجنگ به ماکمک کرد پای خاطرات استاد دانشگاهی که در جنگ، مهندس رزمی بود" بخش دیگری از مطالب مندرج در بیست و پنجمین شماره از نشریه پنجره می باشد.

بررسی و واکاوی زندگی تعداد 5  شهید مهندس و خاطراتی از رزمندگان و شهدای مهندسی در جنگ از دیگر مطالب این شماره از نشریه پنجره است که به مناسبت برگزاری کنگره ملی شهدا در استان قم تهیه گردیده است.

فایل دریافت ویژه نامه

کد خبر 626

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =