مجموعه اطلاعات بیمه های سازمان

کتاب مجموعه اطلاعات بیمه ها به همت کمیته خدمات بیمه ای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم در 5 فصل تهیه و تدوین شده که در ذیل قابل دریافت و مطالعه می باشد.

سـازمـان نظام مهندسی ساختمان اسـتـان قـم بـا توسعه خـدمـات بیمه ای اعـضـاء و خـانـواده محترم آنــان از سـال 1385 بیش از 20 نـوع بیمه را در دستور کـار خـود قـرار داده اسـت که از آن میان مـی تـوان به بیمه مسئولیت مدنی اعضاء، مجریان ذی صالح، بازرسین گاز، بیمه تکمیل درمـان، عمر و سرمایه گذاری و زندگی و بیمه جامع ساخت (پرهیب) اشاره نمود که اطلاعات جامعی در این زمینه ها در قالب کتابی تحت عنوان" مجموعه اطلاعات بیمه ها" گردآوری شده است که شامل فصل های ذیل می باشد و اعضای محترم می توانند با دریافت فایل هر فصل مطالب مربوطه را مطالعه نمایند.

فصل اول: بیمه عمر و زندگی

در این فصل مطالبی در قالب بخش های یازده گانه از جمله، پیشگفتار، شرایط اختصاصی ، پوشش ها، خدمات، سایر موارد، توصیه هایی به اعضا، تفاهمنامه، شرایط پوشش تکمیلی، شرایط عمومی، شرایط عمومی نمونه شرکتی و مجموعه آئین نامه ها درج گردیده است.

فصل دوم: بیمه درمان

در این فصل در بخش اول ، تعهدات بیمه تکمیلی درمان و در بخش دوم تفاهم نامه بیمه تکمیلی درمان مطالبی درج گریده است.

فصل سوم: بیمه مسئولیت

در این فصل در بخش اول، بیمه مسئولیت مجریان گاز ( مدل یک) ، در بخش دوم؛ بیمه مسئولیت مجریان ذی صلاح( مدل دو) و در بخش سوم، بیمه مدنی مسئولیت دیده می شود.

فصل چهارم: بیمه جامع ساخت و بهره برداری

در این فصل نیز مطالبی از جمله بیمه جامع مسئولیت مدنی ساختمان، بیمه مسئولیت در قبال اشخاص ثالث ، بیمه مسئولیت در قبال کارکنان و بیمه عیوب اساسی و پنهان ساختمان ناشی از....درج گردیده است.

کد خبر 580

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =