دسته بندی ها
پیوندها
ارتباط با سازمان
تلفن گویا: 32919284-6 - 025
نمابر: 32914982 - 025
سامانه پیامک: 3000722711
پست الکترونیکی: info@nezamqom.ir
فاز اول سامانه جامع خدمات الکترونیک و سامانه اعلام سازمان راه اندازی شد

با رویکرد افزایش شفافیت و نظارت عمومی/

فاز اول سامانه جامع خدمات الکترونیک و سامانه اعلام سازمان راه اندازی شد

    بروز شده : 18 بهمن 1396    تعداد نظرات :0    دسته: آرشیو اخبار

با رویکرد افزایش شفافیت و نظارت عمومی؛فاز اول سامانه جامع خدمات الکترونیک «نماسان» و «سامانه اعلام » راه اندازی شد.

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم با رویکرد افزایش شفافیت و نظارت عمومی، همچنین در راستای تکریم هر چه بیشتر مراجعان و مهندسان عضو این سازمان ضمن راه اندازی فاز اول سامانه جامع خدمات الکترونیک ویژه اعضای سازمان، مبادرت به راه اندازی «سامانه اعلام» نموده است.


در این سامانه، خدمات ارائه شده از سوی سازمان با ارسال پیامک در هر مرحله از دریافت خدمات به مالک و مهندسان اطلاع رسانی می گردد.


1) این پیامک ها برای مالکان شامل، اطلاع رسانی ثبت پروژه و ارسال شماره تماس طراح یا ناظر هماهنگ کننده و نیز اطلاع رسانی در خصوص تایید نهایی نقشه های پروژه می باشد.
2) برای اعضای سازمان نیز زمان پایان اعتبار پروانه اشتغال به کار، ثبت اعتبار پروانه اشتغال به کار، ارجاع کار نظارت یا انتخاب به عنوان طراح توسط مالک و ثبت در ظرفیت، تایید نهایی نقشه های پروژه برای مهندسان طراح و طراح هماهنگ کننده از طریق ارسال پیامک اطلاع رسانی می شود.
3) برای مدیران دفاتر، زمان پایان اعتبار پروانه دفتر و پروانه اشتغال اعضای دفتر، ثبت اعتبار پروانه دفتر و هرگونه غیر فعالی پروانه اشتغال اعضای دفتر با ارسال پیامک اطلاع رسانی می شود.
4)با هدف افزایش بیش از پیش شفافیت و نظارت عمومی، بخش داشبورد و کارتابل و پرونده عضویت مهندسان در سامانه نماسان و بخش درگاه خدمات الکترونیک پایگاه اینترنتی سازمان به نشانی http://portal.nezamqom.ir:85 راه اندازی گردید. از جمله خدمات این بخش می توان به ارائه آمار کارهای ورودی به سازمان در هر سال در گروه های ساختمانی مختلف، میزان ظرفیت مصرفی اعضای سازمان و مقایسه با میانگین ظرفیت مصرف شده در اعضای مشابه، گزارش عملکرد مالیاتی سالانه اعضا، پرونده اطلاعات عضویت شامل اطلاعات فردی، سازمانی و مالی همچنین جایگاه هر عضو در صف ارجاع نظارت و اولویت طراحی اشاره کرد.
5) تهیه و تدوین سامانه جامع خدمات الکترونیک سازمان از ابتدای دوره هفتم در دستور کار قرار گرفته و با توجه به طی مراحل مختلف کارشناسی، امید است تا پایان دوره هفتم و بر اساس زمان بندی مصوب هیئت مدیره، راه اندازی کلیه بخش های سامانه جامع خدمات الکترونیک از جمله ارتباط با سایر دستگاه های مرتبط مانند اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی، شهرداری ها، شرکت شهرکهای صنعتی، صدور پروانه اشتغال، شناسنامه فنی ملکی، کنترل نقشه، خدمات آموزش و رفاهی و ... را شاهد باشیم.
6)با توجه به امضای تفاهمنامه همکاری خدمات الکترونیک با شهرداری قم با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی ارسال گزارش مرحله ای برای تمام کارهای جدید در کلیه مناطق شهرداری به صورت الکترونیک انجام و از ابتدای سال 97 برای کلیه کارهای نظارت ارجاع شده از ابتدای سال 90 نیز امکانپذیر خواهد بود.
7)به منظور استفاده بهینه از ظرفیت سامانه جامع خدمات الکترونیک توسط اعضای محترم سازمان، تهیه نرم افزار نسخه تلفن همراه این سامانه نیز در دستور کار سازمان قرار گرفته است.
8) نام کاربری و رمز عبور برای اعضایی که از سامانه قبلی استفاده می کردند  در این سامانه نیز با همان  نام کاربری و رمز عبور قبلی می توانند وارد شوند.

9) اعضایی که نام کاربری و رمز عبور ندارند می توانند به صورت حضوری با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر به واحد فناوری و اطلاعات سازمان (آقای نیک پور )مراجعه نمایند.

 

نام:
ایمیل:
نظر شما:
کد امنیتی: تصویر كد امنیتی